شرکت مسافربری همسفر،شرکت مسافربری عدل،خرید بلیط اتوبوس vip،خرید بلیط اتوبوس ایران پیما

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

معرفی بهترین وی پی ان های رایگان

 

1- اپلیکیشن VPN – Global #VPN Proxy

اگر نیاز به یک خرید VPN خوب و قدرتمند برای سیستم عامل پر طرفدار IOS یا گوشی های هوشمند آیفون دارید، این نرم افزار می تواند کمک های زیادی به شما بکند. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه از جانب شما وجود ندارد و این فرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست. به روز رسانی های این نرم افزار در بازه های زمانی مختلف و به تعداد زیاد وجود دارد که اشکالات نسخه های قبل در آن ها رفع شده است. 

 

از آنجا که برخی از شبکه های اجتماعی که عمدتا پر طرفدار هم هستند در ایران به طور عادی غیر قابل دسترس هستند، استفاده از این نرم افزار اجتناب ناپذیر است. در سیستم عامل اندروید اپلیکیشن های زیادی برای رفع فیل_ترینگ وجود دارد اما برای سیستم عامل IOS کاربران باید از نرم افزار هایی استفاده کنند که هزینه های نسبتا زیادی برای کاربران دارد . در کنار این روش هایی هزینه بر اپلیکیشن پرطرفدار VPN – Global #VPN Proxy وجود دارد .

 

2- CyberGhost

یکی از محبوب ترین خرید  VPNهای موبایل که به صورت رایگان ارائه می شود، CyberGhost است. که دلیل محبوبیت آن نداشتن محدودیت در پهنای باند و عدم ذخیره اطلاعات کاربران است. تنها ایراد این VPN داشتن محدویت زمانی است که با استفاده مداوم به مدت 3 ساعت به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد. اما این مشکل هم با اتصال دوباره قابل رفع شدن است.

 

پس از نصب این نرم‌افزار برای اندروید و IOS شما می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید. و مجددا آن را لغو نصب نموده و دوباره نصب کنید. CyberGhost دارای سرعت دانلود 17 مگابایتی و آپلود 20 مگابایتی است. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های Android, iOS, Windows, macOS, Linux, Kodi, routers ارائه شده است.

 

3- Windscribe

اگر به دنبال یک خرید VPN با سرعت بالا هستید توصیه می کنیم از Windscribe غافل نشوید. این نرم افزار که دارای سرعت دانلودی معادل با 10 تا 13 مگابایت است، پهنای باندی در حدود 2 گیگابایت نیز در اختیار شما قرار می دهند. این وی پی ان برای شکا یک ایمیل تایید ارسال می کند که اگر به ایمیلتان بروید و آن را تایید کنید این پهنای باند تا 10 گیگابایت هم افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه با دعوت هر کدام از دوستانتان به این نرم افزار و ثبت نام او در این نرم افزار به شما 1 گیگ پهنای باند اضافه نیز هدیه داده می شود.

 

Windscribe  امنیت و حریم خصوصی شما را به طور جدی حفظ می‌کند. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های IOS , MacOS , Linux و Android ها وجود دارد.

 

4- SurfEasy

مرورگر Opera صاحب امتیاز یکی از برترین VPN های موبایل، یعنی SurfEasy است. این VPN مناسب کاربرانی است که مصرف پایینی دارند. زمانی که شما این نرم‌افزار را نصب می‌کنید به شما اجازه می‌دهد به طور هم زمان از حداکثر پنج دستگاه محافظت کنید؛ اما، شما محدود به پهنای باند 500 مگابایتی هستید. شما می توانید با دعوت دوستان و خانواده و همکارانتان پهنای باند خود را افزایش دهید و به ازای معرفی هر نفر 100 مگابایت پهنای باند برای شما افزایش یابد.

 

همه این امکانات خوب و جذاب است؛ اما، این نرم‌افزار در محافظت از حریم شخصی شما چگونه کار می‌کند؟ SurfEasy از «رمزنگاری در سطح بانک» استفاده می‌کند؛ اما، متاسفانه، آنها به درستی در مورد محتوای اصلی و چگونگی کار صحبت نمی‌کنند.

 

SurfEasy به شما یکی از بهترین سرعتهای اتصال را پیشنهاد می‌دهد، چیزی حدود 58 مگابایت برای دانلود و 22 مگابایت برای آپلود. این نرم‌افزار برای سیستم عاملهای چون  iOS, Android, Windows, macOS, Chome, Opera آماده شده است.

 

5- Yoga VPN

در گوگل پلی استور، یکی از برترین های وی پی ان برای سیستم عامل اندروید، Yoga VPN است که بدون هیچ محدودیت زملنی برای کاربران قابل دسترسی است. این VPN دارای قابلیت هایی مانند نداشتن محدودیت پهنای باند، سوئیچینگ سرور، حفاظت از نشت DNS است. سرعت دانلود این VPN 22 مگابایت و 13 مگابایت برای آپلود است. Yoga VPN در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

 

 

 

6- HexaTech

یک از پروتکل های جدید از VPN، Betternet است که HexaTech آن گسترش یافته است و مخصوص شبکه های موبایلی و لسمارت فون هاست. این سرویس دارای سرعت دانلود 12 مگابایتی و آپلود 8 مگابایتی است. این سرویس برای سیستم عاملهای اندروید و IOS ارائه شده است.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : چهار شنبه 19 تير 1397
.

 

 

شناخت و کاربرد باطری یو پی اس

 

با توجه به تنوع وجود باتریها باتری یوپی اس از نوع سیلدلیداسید ساکن بوده و با تکنولوژی خاصی ساخته میشود. باطری یو پی اس به وسیله ای گفته میشود که برای نگهداری و جمع کردن برق مورد استفاده قرار میگرد که می تواند در  اندازه ها ،حجم ها ،شکل ها ، و ولتاژ و ظرفیت های مختلف موجود باشد.هنگامی که ۲ نوع ماده( مثلا دو فلز غیرهمنام ) در یک حلاّل که الکتریسیته را میتواند از خودش عبور دهد قرار بگیرند ،مابین این دو صفحه پتانسیلی الکتریکی تولید میشود که اندازه این پتانسیل الکتریکی ،به موادی که مورد استفاده قرار میگیرند وابسته است. باطری ها در انواع مختلف ساخته می شوند که هر کدام از آنها ویژگی ها و مزیت های منحصر بفرد خود را دارا هستند.

 

مانند :

 

نیکل کادمیوم

 

لیتیم و آلکالاین

 

باتری های سرب اسیدی

 

و

 

میتوان گفت باتری را ها به نمونه هایی از تعداد سلول های به هم متصل شده هستند که ظرفیت اندازه و ولتاژ خاصی را دارا می باشند و اکثرا با افزایش صفحات ظرفیت باتری های نیز افزایش می یابد.

 

ups چیست؟

 

 باتری‏UPS(یو پی اس) مخفف عبارت Uninterruptible power supply به معنای منبع تغذیه بدون وقفه می باشد دستگاهی است الکترونیکی که در کنار یک مصرف کننده برقی قرار  گرفته و در مسیر جریان برق نصب میشود و در صورت افت ولتاژ یا قطع شدن برق  اجازه نمیدهد در مدار افتا ولتاژی بوجود بیاید و دستگاه کار طبیعی خود را انجام میدهد.بنابراین یو پی اس USP دو کار مهم انجام میدهد اول به عنوان پشتیبان برق برای سیستم ذخیره میکند تا در زمان قطع برق به سیستم برق بدهد و دو سیستم را از نوسانات برقی محافظت میکند. اگر یکبار به دلیل نوسانات برق که در کشور ما کم هم اتفاق نمی افتد یکی از دستگاه های الکترونیکی شما آسیب دیده باشد به لزوم استفاده از یو پی اس پی برده اید.یو پی اس ها برای نگهداری انرژی الکتریکی از باتری استفاده میکنند و همانطور که میدانید برق باتری ها DC یا مستقیم است اما برق شهری AC یا متناوب است بنابراین یکی از کارهایی که UPS ها انجام میدهند تبدلی برق مستقیم به متناوب است.این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده می گردد . همچنین یوپی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با  استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری  ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید .

 

درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفهUPS شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید.

 

UPS های کوچک درون خود یک باتری دارند که در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند و هنگام قطع برق یا افت ولتاژ زمانی که ولتاژ از یک مقدار کمتر شود UPS به‌طور اتوماتیک منبع تغذیه دستگاه مربوطه را از برق شهر به باتری موجود درون خود تغییر می‌دهد این کار بسیار سریع و در زمانی حدود یک یا ۲ میلی‌ثانیه انجام می شود و در نتیجه دستگاه های الکترونیکی متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهند.

 

برندهای موجود درباطری یو پی اس در حال حاضر عبارتند از:

 

باتری یونیکور کره ای و نارادا چینی و اپتیما و باتریهای ایتالیایی وجود دارند که قیمتهای آنها در بازار متفاوت می باشد و در حال حاظر در کشورمان باتری صبا به عنوان تولید کننده داخلی فعالیت مینمایند.از روی قیمت باتری UPS نمی توان قضاوت نمود که کدام باتری خوب می باشد.پارامترهای انتخاب باتری باکیفیت از روی طول عمر باتری یو پی اس و وزن باتری UPS و تکنولوژی ساخت آن و بازدهی BATTERY UPS تا به حال در بازار می باشد.باتری یو پی اس کره ای یونیکور در حال حاضر در بازار هم با قیمت مناسب ارائه میشود و طول عمر باتری یونیکور ۶ الی ۸ سال می با و دارای ۳ سال گرانتی تعویض می باشد  و باتری یو نیکور باتوجه به سابقه ای که در بازار یو پی اس داشته سهم بزرگی از بارا باتری را هم در داخل و هم در خارج از کشور به خود اختصاص داده است.یه منظور یافتن ظرفیت باتری ها میتوانید آنهارا باهم موازی کرده و برای بدست آوردن ولتاژ آنها را باهم سری کنید.شما می توانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب ویا ازدست دادن اطلاعات به کارگیرید.با توجه به اینکه روشهای نسبتاً کم هزینه بسیاری را جهت تامین سطوحی ازحفاظت درمقابل مشکلات برق شهری برای تجهیزات می توانید به کار گیرید، هیچ یک ازآنها نمی توانند به خوبی یک دستگاه تامین برق بدون وقفه (یو پی اس) سیستم شما را در قبال مشکلات برق شهر حفاظت کنند.زمانی یوپی اس ها به عنوان یک سیستم گران ارزیابی می شدند اما امروزه با توجه به گران قیمت بودن تجهیزات از نظر سخت افزاری و یا اطلاعات و داده ها ، هزینه تهیه و تامین یک دستگاه یوپی اس کاملا ارزان و مقرون به صرفه می باشد .

 

هدف اصلی یک دستگاه یوپی اس تهیه یک منبع بدون وقفه انرژی برای تجهیزی است که از آن محافطت میکند. دوشاخه یک وسیله الکترونیکی که به برق شهر(یا به کاهش دهنده تغییرات ولتاژی که به برق شهر متصل است) وصل میشود فقط ازیک منبع نیرواستفاده میکند.اگربرق شهرقطع شود،آن وسیله دراثرانقطاع الکتریسیته بسرعت خاموش میشود.یک یو پی اس این معادله را با فراهم نمودن دو منبع قدرت برای وسیله خود به هم میزند.Ups  ها به گونه ای طراحی شده اند که همواره دو منبع انرژی وجود داشته باشد. یکی منبع انرژی اولیه (برق شهر) ودیگری منبعی که در صورت قطع منبع اول وارد مدارمیشود و به آن منبع ثانویه (باتری) گفته میشود.بسته به نوع یو پی اس گاهی اوقات سوییچی برای کنترل اینکه کدامیک از منابع نیرو درهرلحظه مورد استفاده قرارمیگیرند تعبیه شده است.این سوییچ به محض اینکه متوجه شود که منبع اولیه قطع شده است ازحالت اولیه به حالت ثانویه تغییرمیکند وزمانیکه منبع اولیه مجدداً وصل شد از حالت ثانویه به حالت اولیه بازمیگردد.البته برق شهر، متناوب است و تجهیزات شما ازبرق متناوب استفاده میکند اگرچه تمامی باتریها برق مستقیم تولید می کنند.بنابراین قسمتی از یوپی اس به نام شارژر عمل تبدیل انرژی متناوب به مستقیم جهت شارژ باتری ها را بر عهده دارد .

 

همچنین بخشی دیگر بنام inverter نیز برای تبدیل انرژی مستقیم ذخیره شده در باتری به برق متناوب جهت راه اندازی دستگاه شما در تمامی یو پی اس ها تعبیه شده است. از اینرو میتوان از باتری ، شارژر و اینورتر به عنوان اصلی ترین بخش های یک دستگاه یو پی اس اشاره نمود .در برخی ازانواع ups ها یک مبدل بزرگ برق متناوب به مستقیم وجود دارد وinverter همواره نیروی لازم برای راه اندازی وسیله را تامین میکند وخود inverter انرژی لازم راازمنبع اولیه و ازطریق مبدل برق متناوب به مستقیم یا از باتری تامین میکند.Ups ها  در انواع گوناگون و اندازه های متفاوت وجود دارند. واحد اندازه گیری یوپی اس ، توان یا VA  (حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی ) می باشد . هر چه اینورتر یک دستگاه یوپی اس قویتر باشد توان و قدرت یو پی اس بیشتر خواهد بود به عبارتی  میتوان تعداد و توان تجهیزات بیشتری را پشتیبانی نمود از طرفی هرچه باتری های به کاررفته در یوپی اس از ظرفیت بالاتری برخوردار باشند  زمان برقدهی در هنگام قطعی برق شهر بالاتر خواهد بود .یوپی اس های مختلف دارای ویژگی های گوناگونی مانند آلارمهای هشدار به هنگام بروز خطا یا اضافه بار ، نرم افزارکنترل کامپیوتر به منظور ذخیره کردن اطلاعات و خاموش کردن کامپیوتر و امکانات دیگر می باشند.

 

UPS ها از نظر عملکرد به سه دسته تقسیم‌ می‌شوند:

 

 

UPS Offline یو پی اس آفلاین

 

UPS Online یو پی اس آنلاین

 

UPS Line-interactive یو پی اس لاین اینتراکتیو

 

یو پی اس آفلاین یا آماده به کار

 

یو پی‌ اس‌ های آفلاین یا آماده به کار، با زمان حفاظت ۲۰ دقیقه که افزایش ظرفیت آنها معمولا امکان پذیر نیست. این نوع یو پی‌ اس‌ ها در حالت عادی از برق شهر استفاده می‌کنند اما به محض قطع برق، یو پی‌ اس وارد مدار شده و برق باطری را به برق مورد نیاز مصرف‌ کننده‌ ها تبدیل می‌کند. یو پی‌ اس‌ های آماده به کار، تنها کاربردهای پایه‌ را ارائه می‌دهد؛ مثل حفاظت از مصرف‌کننده در برابر ولتاژ های بسیار زیاد ناخواسته ورودی و شارژ باتری‌ها.

 

یوپی‌اس‌های آماده به کار با تغییر جهت عبور جریان در خط مسیر باتری، جریان دی‌سی را از حالت عادی شارژ به حالت تهیه ولتاژ AC مورد نیاز تغییر وضعیت می‌دهند. در یو پی‌ اس آماده به کار «آفلاین» سیستم بار بطور مستقیم توسط برق ورودی پشتیبانی می‌شود . اکثر یو پی‌ اس‌ های زیر ۱ کیلو ولت آمپر از انواع خط‌ های تعاملی یا آماده به کار هستند که معمولاً ارزان قیمت تر هستند. این نوع از یو پی‌ اس‌ ها تنها در زمان قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می‌شوند به همین علت به آن‌ها یو پی‌ اس کشیک انفعالی نیز می‌گویند.

 

یو پی اس آنلاین یا برخط

 

این مدل یو پی اس نسخه کامل شده مدل آفلاین است که علاوه بر زمان قطع برق در زمان نوسان برق هم انرژی الکتریکی مورد نیاز مصرف‌کننده را از راه باتری‌ها تأمین خواهد کرد.

 

interactive ups یو پی اس تعاملی

 

یو پی اس لاین اینتراکتیو

 

یو پی‌ اس‌ های لاین‌ اینتر اکتیو در شرایط عادی می‌توانند ولتاژ خروجی را به وسیلهٔ یک ترانسفورماتور تثبیت کنند. در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع یوپی‌اس‌ها پس از اصلاح ورودی (پاک‌سازی ورودی از انواع نویز و احیاناً تصحیح سطح ولتاژ ورودی) انجام می‌پذیرد. تنها در مواقعی چون بروز نقص فنی، سرریز بار یا افزایش دمای بیش از حد ، یو پی‌ اس به حالت بای‌پس خواهد رفت.این نوع یو پی‌ اس‌ ها کیفیت و حساسیت بسیار بالایی دارند و برای دستگاه‌های بسیار حساس آزمایشگاهی، نظامی و به کار می‌روند. بازده این یو پی اس‌ ها نسبت به سایر انواع یو پی اس بصورت قابل ملاحظه‌ای کمتر است دو مدل دیگر است و مصرف داخلی آنها بسته به انواع ان بین پنج تا ده برابر سایر مدلهاست. این مدل یو پی اس‌ ها علاوه بر مصرف برق قابل توجه یک مشکل دیگر نیز دارند : تولید حرارت داخلی چند برابری باعث کاهش عمر خازنهای الکترولیت می شود همچنین فن‌های دستگاه به دلیل کارکردن مداوم کمرشان کم می شود و معمولا این یو پی اس ها نسبت به مدل‌های دیگر از عمر کوتاه تری برخوردارند.

 

 مزایا و معایب باتری نیکل کادیوم نسبت به باتری اسید-سرب

 

باتری های اسید سرب

 

همانطور که میدانید و بارها در همین سایت هم توضیح داده ایم باتری های اسید سرب رایج ترین باتری خودرو مرورد استفاده در ایران و جهان است؛ الکترود این باتری ها از نوع سرب و ترکیبات سرب و الکترولیت آنها از جنس اسید سولفوریک رقیق است.

 

باتری های نیکل ـ کادمیوم

 

این باتری ها از الکترودهایی با جنس ترکیبات نیکل بعنوان الکترود مثبت و کادمیوم به عنوان الکتـرود منفی و محلول هیدروکسـید پتاسیم رقیق بعنوان الکترولیت تشکیل شده اند.

 

مزایاي باتری نیکل کادمیوم نسبت به باتری اسید سربی

 

استقامت ( مکانیکی بالاتر دوام بیشتر در مقابل تنش های مکانیکی و الکتریکی )

 

نگهداری آسانتر

 

عمر بیشتر

 

فضای مورد نیاز کمتر جهت نصب

 

وزن کمتر

 

معایب باتری های نیکل کادمیوم نسبت به باتری های اسید ـ سربی

 

ولتاژ کمتر هر سلول

 

افزایش ولتاژ در زمان شارژ تا 50 درصد

 

افت ولتاژ در حالت دشارژ تا 20 درصد

 

راندمان آن 75 حدود درصد برحسب آمپرساعت و 50 تا 60 درصد برحسب وات ساعت میباشد. بنابراین مصرف جریان شارژ قابل ملاحظه ای دارند.

 

مصرف بیشتر آب مقطر

 

الکترولیت آنها باید هر چند سال عوض شود

 

قیمت بالاتر

 

حساس به درجه حرارتهای بالا

 

انواع باتری یو پی اس

 

باتری ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانیم به نمونه های از آنها مانند لیتیوم و سیلور آلکالین ، نیکل کادمیم ، سرب اسید اشاره کنیم .

برای باتری یو پی اس می توانیم به عنوان یکی از مناسب ترین باتری ها به نوع سرب اسید  lead – acid) )اشاره کنیم و اکثرا با درپوشی به صورت کامل هستند که نیازی به سرویس یا نگهداری نخواهند داشت همچنین ولتاژ 12VV استفاده می نمایند .اما نباید فراموش کرد که از 2 ولتی ها در امپرساعت بالا استفاده می شود در شرایطی که به زیادتر از 10 سال طول عمر نیاز باشد . عموما از نیکل کادمیم استفاده می نمایند.از سری نیکل متال هیبرید یک نوع دیگر باتری یو پی اس نیز موجود می باشد که می توانیم بگوییم جریانی حدود سه هزار آمپر ساعت را دارا است و همچنین حدود 255 سال طول عمر داشته است .

 

باتری یو پی اس اسیدی : انواع مختلفی می باشند از جمله سری اسیدی نیکل کادمیوم لیتیوم و سیلور آلکالین می باشند.

 

در باتری های سری اسیدی محلول سرب و اسید به حالت جامد در آمده و یک باتری ساکن را به ما ارئه می دهد که این نوع باتری بهترین نوع باتری و مناسبترین باتری برای نصب به دستگاههای یو پی اس می باشد که در حال حاظر در کل دنیا از این نوع باتری برای یو پی اس استفاده می شود.

 

طو ل عمر انواع باتری یو پی اس اسیدی

 

باتری های سربی اسیدی دارای طول عمر حدود ۲ سال الی ۱۲ سال می باشند که بسته به کارخانه سازنده باتری و کیفیت باتری طول عمر باتری ها فرق می کند.شرکت تکاانرژی حداقل گارانتی که بربای باتری ها ارائه می نماید ۲ سال بوده و مطمعناً طول عمر این باتری ها ی ارائه شده توسط شرکت تکا انرژی بیشتر از دو سال می باشد.که می توان گفت باتری های ارائه شده توسط شرکت تکا انرژی با کیفیت ترین باتری های اروپایی و چینی و کره ای می باشد.

 

فرق بین باطری یو پی اس و باطری خودرو

 

اکثراً در ذهن عموم مردمی که تخصصی کار UPS را دنبال نمی کنند این دهنیت وجود دارد که باتری ups با باطری ماشین یا موتور موجود در بازار چه فرقی میکند.چون این ذهنیت را دارند که هر نوع باتری ۱۲ ولت و با آمپراژهای مختلف وجود دارند.

 

در مورد این موضوع توضیح می دهیم که اولاً کلا تکنولوژی ساخت باتری یو پی اس با باتری خودرو متفاوت می باشد البته در این جا بصورت تخصصی این موضوع را توضیح نمی دهیم ولی بصورت ساده توضیح می دهیم که از تکنولوزی ساخت باطری یو پی اس سیلد اید اسید ساکن مشخص می باشد که باطری یوپی اس باید در محل ثابتی قابل استفاده باشد. ولی خوردو در اکثر مواقع در حالت حرکت بوده و باتری یو پی اس برای خودرو مناسب نمی باشد و در نقطه مقابل بازری خودرو طوری طراحی شده که مناسب در حرکت خودرو باشد.و این قضیه را به نوعی می توان توضیح داد که اگر خودرو ما برای مدتی تقریبً طولانی در جای ثابتی حرکت نکند باتری خالی شده و از گکار میس افتد پس فرق زیادی بین باطری یوپی اس و باتری خودرو وجود دارد.

 

اما باتری یو پی اس متصل شده به یو پی اس مخصوص ups باید با توجه به اینکه زمان بک آپ یو پی اس با آمپراژ باتری و یو پی اس محاسبه می شود.به همین خاطر باتری های یو پی اس با امپراز های مختلف ساخته می شود و اکثر باتری های یو پی اس ۱۲ ولتی می باشند.آمپرازهای استاندارد یو پی اس بصورت ۱٫۲AH, 9AH, 12AH, 18AH, 28AH, 42AH, 65AH, 100AH, 120AH, 200AHساخته می شوند.

 

با محاسبه زمان بک اپ UPS طبق فرمول محاسبه بک اپ یو پی اس به امپراژ دلخواه باتری یو پی اس دست پیدا می کنیم طبق توضیحات گفته شده در محاسبه زمان بک آپ ups به آمپراژ باتری مناسب و تعداد باتری نیز دست پیدا میکنیم.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : چهار شنبه 17 تير 1397
.

لیفت صورت چیست؟‏


 

لیفت صورت ، یکی از روشهای جراحی زیبایی است که به کمک آن علائم قابل رویت پیری را در صورت و ‏گردن ‏بهبود می بخشد. و ساده ترین و مشخص ترین اثر آن جوان تر شدن فرد می باشد.‏ در سال های اخیر، به دلایل مختلف تمایل مردم در تمام دنیا به سمت جراحی های زیبایی ‏بیشتر شده است.‏

 

کشور ما نیز تحت تاثیر این فضا، جزء کشورهای رتبه دار در مورد انجام جراحی های زیبایی می ‏باشد.‏ یکی از عمل های رایج زیبایی به خصوص در سنین کمی بالاتر؛ لیفت می باشد.‏

 

لیفت چهره و اندام های مختلف بدن مثل لیفت سینه ،بازو،شکم و... تاثیر قابل ملاحظه ای در زیبایی ‏فرد دارد.‏

 

در این متن به لیفت صورت، روش ها، مزایا، خطرات، دوران نقاهت و ... خواهیم پرداخت.‏

 

بخشی از تاثیرات لیفت صورت به شرح زیر است:‏

 

‏     لیفت صورت، افتادگی پوست صورت را برطرف می کند.‏

 

‏     لیفت صورت و گردن،سبب جوانتر و شاداب تر به نظر رسیدن چهره می شود.‏

 

‏    علاوه بر این، لیفت، پوست گردن و صورت را تا حد بسیار زیادی بهبود می بخشد.‏

 

همانطور که می دانید؛ جوانی و طراوت پوست به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن وسال ، ‏نازک شدن پوست، از دست دادن چربی پوست صورت، نیروی گرانش وجاذبه زمین، آسیب ‏نورخورشید، سیگار کشیدن، و همچنین وراثت و عوامل استرس زا ؛ از بین می رود.‏

 

روش های جراحی پلاستیک سعی در از بین بردن این علائم دارند. ‏

 

لیفت صورت یکی از این روش هاست که با از بین بردن نشانه های پیری، به فرد کمک می کند.‏

 

روش های جراحی متفاوتی برای زیباسازی چهره انجام می شود . مثل: ‏

 

لیفت صورت، جراحی بینی و جراحی چشم.

 

حتی استفاده از فیلرها و پرکننده های پوستی نیز از این جمله اند.‏

 

باید در نظر داشت که هیچ یک از این روش ها نمی توانند روند پیری را متوقف کنند . تنها می ‏توانند علائم افزایش سن را کاهش یا از بین ببرند.‏

 

روش های غیر جراحی ، موقتی هستند و نیاز به تمدید مجدد دارند.‏

 

‏-‏چه کسانی کاندید لیفت صورت هستند؟

 

جراحی لیفت صورت می تواند با کشیدن پوست افتاده و آسیب دیده ، طراوت را به چهره ‏باز گرداند و چند سالی فرد را به سنین عقب تر برگرداند!‏

 

به طور کلی، کاندیداهای خوب برای لیفت صورت عبارتند از:

 

‏-‏افراد سالم که ممنوعیت پزشکی ندارند ‏

 

‏-غیر سیگاری ها

 

افراد واقع بین و با انتظارات واقعی

 

بهبود پس از لیفت صورت به چه صورت است ؟ ‏

 

پس از جراحی لیفت صورت، ممکن است باندی در اطراف صورت شما قرار گیرد.‏

 

کبودی و تورم نیز تا حدی کاملا طبیعی است.‏

 

ممکن است لوله های کوچکی نیز برای جمع آوری خون یا مایع اضافی وجود داشته باشد.

 

دستورالعمل های خاصی نیز در خصوص چگونگی مراقبت از خود، زخم ها ، استفاده از داروها ، ‏مواد غذایی مجاز و غیر مجاز و... وجود دارد که قبل و بعد از عمل جراح تان به شما توضیح ‏خواهد داد.‏

 

حتما از جراح پلاستیک خود درمورد تمام ابهامات خود سوال کنید. ‏

 

سوالاتی از این قبیل:‏

 

‎‎        چه داروهایی بعد از جراحی تجویز می شود؟

 

     آیا بعد از عمل جراحی پانسمان و باند باید استفاده کنم؟

 

     چه زمانی می توان باند را باز کرد؟

 

     چه زمانی بخیه برداشته می شود؟

 

     چه زمانی می توانم آرایش کنم؟

 

     چه زمانی می توانم فعالیت عادی و ورزش را ادامه دهم؟

 

     چه زمانی می توانم موهایم را رنگ کنم ؟


 

 

 

نتایج لیفت صورت: ‏

 

برای دیدن نتایج لیفت صورت، بایستی اجازه دهید تا ورم و کبودی ها بخوابد و دوران نقاهت طی ‏شود. ‏

 

برای رسیدن به نتایج بهتر لیفت صورت؛ از قرارگیری در معرض آفتاب مستقیم خودداری کنید. و ‏سعی کنید شیوه زندگی سالمی را در پیش بگیرید.‏

 

هر قدر که کبودی و ورم از بین برود ، نتایج لیفت صورت را راحت تر می توان دید و قضاوت ‏کرد.‏

 

نتیجه نهایی نه تنها باید ظاهر شما را جوانتر نشان دهد بلکه بایستی سبب افزایش اعتماد به نفس ‏شما نیز بشود. ‏

 

برای موفق تر بودن جراحی خود، دستورالعمل های پزشک خود را اجرا کنید.

 

نکات مثبت و منفی در خصوص لیفت صورت: ‏

 

تصمیم گیری در مورد عمل جراحی پلاستیک یک تصمیم بسیار شخصی است و شما باید ‏مزایای آن را در کنار عوارض احتمالی آن روش بسنجید و سپس تصمیم بگیرید.‏

 

در این خصوص از نظر جراح و پزشک متخصص نیز بهره ببرید.‏

 

خطرات احتمالی لیفت صورت: (بسیار نادر هستند)‏:

 

    ریسک بیهوشی

 

    خون ریزی

 

    عفونت

 

    آسیب عصب صورت ‏

 

    موی کم در محل  برش

 

    تغییر در احساس پوست

 

    درد زیاد

 

    آلرژی ‏

 

    تورم طولانی مدت

 

        نتایج نامطلوب جراحی ممکن است شامل موارد زیر باشد:‏

 

‏ نامتقارن بودن صورت ، ظاهر ناخوشایند محل اسکار

 

با انتخاب یک جراح حاذق، نتایج لیفت صورت می تواند به شکل بسیار رضایت بخشی برای شما ‏باشد و چهره تان را به سال های جوانی برگرداند . ‏

 

نکته مهم این است که بایستی شما تمام سوالانت خود را بطور مستقیم از جراح پلاستیک تان ‏بپرسید .‏

 

‏-‏       مشاوره در خصوص لیفت صورت :‏

 

سوالاتی که در طول مشاوره با جراح پلاستیک باید بپرسید:

 

در باره اهداف و نتایج جراحی با وی صحبت کنید.‏

 

     در مورد  شرایط پزشکی، آلرژی های دارویی و درمان های پزشکیبا جراح صحبت ‏کنید.‏

 

‏     در خصوص مصرف  داروها ، ویتامین ها، مکمل های گیاهی، الکل، دخانیات و مصرف ‏مواد مخدربا او مشورت کنید.‏

 

‏     حتما جراحی های قبلیخود را با وی در میان بگذارید.‏

 

‏-‏       چه روش جراحی در مورد تان انجام خواهد شد.‏

 

    دوره بهبودی تان چقدر است؟

 

‏-‏       چه مواردی را باید در دوران نقاهت رعایت کنید؟

 

    خطرات و عوارض این روش چیست؟

 

    چگونه عوارض، درمان می شود؟

 

    گزینه های تان غیر از لیفت صورت چه عمل هایی هستند ؟

 

‏-‏در صورت درخواست فرد؛ جراح  نیز مسائل زیر را با فرد متقاضی بررسی خواهد کرد:

 

    وضعیت سلامت عمومی و یا عوامل خطر را ارزیابی می کند

 

    گزینه ها و روش های ممکن برای زیباسازی چهره را بررسی می کند

 

    چهره تان را بررسی و اندازه گیری می کند

 

    عکس هایی از شما می گیرد

 

    یک دوره درمان بعد از عمل را توصیه می کند

 

    ‏ در مورد نتایج احتمالی لیفت صورت و هر خطری یا عوارض احتمالی با شما صحبت می ‏کند

 

    نوع بیهوشی مورد استفاده را به شما توضیح می دهد.‏

 

‏- آماده سازی برای انجام جراحی زیبایی صورت:

 

‏ قبل از عمل لیفت صورت جراح ممکن است موارد زیر را از شما بخواهد: 

 

‏ ‏   - انجام آزمایش ها و بررسی های پزشکی لازم

 

‏   - مصرف برخی داروها و یا اجتناب از مصرف برخی دیگر

 

‏     استفاده از برخی محصولات پوستی برای صورت

 

‏   -اجتناب از کشیدن سیگار

 

‏    - اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا می توانند ‏خونریزی و کبودی را افزایش دهند

 

‏ بعد از جراحی لیفت صورت ، از همان ابتدا همراهی از نزدیکان تان را ترتیب دهید.‏

 

بررسی هایی که باید در مورد جراح تان انجام دهید:‏

 

‏-‏       تجربه و مهارت وی

 

‏-‏       نمونه کارهای قبلی وی

 

‏-‏       مدرک جراح

 

‏-‏       و...‏

 

چطور به یک جراح اطمینان کنیم؟

 

جراحیلیفت صورتنیازمند بررسی های بسیاری است. اولین و مهمترین آن، انتخاب ‏یک جراح پلاستیک تایید شده و معتبر است. ‏

 

که عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.‏

 

با انتخاب یک عضو از انجمن جراحان پلاستیک ، می توانید اطمینان حاصل کنید جراح ‏تان دوره های تخصصی مورد نیاز را گذرانده است و مسئله بعد بررسی نمونه عمل های ‏قبلی وی می باشد.‏

 

مزایای لیفت صورت: ‏

 

‏- اصلاح و جوانسازیصورت

 

چهره شما بخش مهمی از زیبایی شماست. اگر ظاهر صورت شما همیشه خسته، فرسوده و یا ‏افتاده است، می تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد.

 

جراحی زیبایی صورت می تواند شکل ظاهری طبیعی تر و جوان تر را به صورت تان بازگرداند و ‏به اعتماد به نفس شما کمک کند

 

مشکلاتی که در اثر پیری پوست ایجاد می شود و لیفت صورت درصدد رفع آن است : ‏

 

     از دست دادن انعطاف پذیری پوست

 

     از دست دادن عضله در صورت و گردن

 

     چروک های عمیق بین گوشه های دهان و پایه بینی شما

 

     از دست دادن خطوط چانه و گردن

 

تکنیک های لیفت چهره امروزه به روز تر از همیشه می باشد، و می تواند سالیان سال شما را ‏جوان تر کند. ‏

 

یک جراح پلاستیک با تجربه پس از انجام یک ارزیابی عمیق از ویژگی ها و شرایط فرد، مشاوره ‏ی لازم را در خصوص نتیجه این عمل به فرد خواهد داد.‏

 

مزایای جراحی زیبایی صورت

 

‏ جراحی زیبایی صورت اثرات گوناگونی بر چهره شما دارد:

 

‏    استحکام عضلات صورت: ‏

 

عضلات صورت و بافت های زیرین چهره؛ با گذر زمان افتاده می شوند . با لیفت صورت می توان ‏این افتادگی چهره را بازسازی و رفع کرد.‏

 

‏ ‏    پوست شاداب: ‏

 

پوست تیره و پیر شده به دقت برش داده می شود و به منظور داشتن ظاهری جوان تر و زیباتر ‏لیفت می شود. پوست صورت نباید بیش از حد لیفت و کشیده شود، چراکه ظاهری غیر طبیعی ‏پیدا می کند.‏

 

لیفت صورت مزایای گسترده ای دارد. ‏

 

بزرگترین آن بازگشت احساس جوانی به شماست. که شاید با گذر سن آن را ازدست داده اید.‏

 

برخی از مزایای اصلی این روش عبارتند از: ترمیم پوست شل و تبدیل آن به پوستی صاف، بهبود ‏خطوط صورت برای زیبایی بیشتر و افزایش قدرت عضلات صورت .‏

 

همانطور که گفته شد همانند هر روش جراحی، چند خطری نیز وجود دارد. این موارد عبارتند از ‏خونریزی، خطرات بیهوشی، عفونت، تجمع مایع، تغییر رنگ پوست، تورم طولانی مدت، بی حس ‏بودن، درد و بهبود زخم.

 

زمان بهبودی تا حدی به حال و وضع عمومی شما بستگی دارد ولی به طور میانگین زمان بازیابی ‏معمولا دو تا سه هفته است.

 

زمان مناسب برای عمل لیفت صورت :‏

 

نکته مهم در مورد زندگی ، پذیرش است! ‏

 

پذیرش اینکه در اثر گذر سن ، زمان، استرس، پیری، وراثت، شرایط محیطی و... بخشی از ویژگی ‏های جوانی از دست می رود. ‏

 

اما نگران نباشید با پیشرفت پزشکی و روی کار آمدن روش های جدید لیفت صورت می توانید ‏چندین سال به عقب باز گردید و جوانتر از سن واقعی تان به نظر برسید.‏

 

 

اگر نشانه هایی از پیری را در ظاهرتان می بینید و از این بابت ناراحتید بدانید که می توانید این ‏مشکل را تا حد زیادی حل کنید.‏

 

البته که توصیه می کنیم واقع بین باشید و در سن 60 سالگی انتظار بازگشت به چهره 20 ‏سالگی تان را نداشته باشید . اما می توانید انتظار داشته باشید که چندین سال جوانتر شوید و ‏نشانه های پیری را در پوست تان از بین ببرید.‏

 

این نشانه های پیری عبارتند از از دست دادن قوام پوست در قسمت پایین چهره، چروکیدن زیر ‏پلک ها و در امتداد بینی، افتادگی پوست در اطراف چهره و کاهش چربی پوست.

 

روشانجام لیفت صورتچیست؟

 

در مورد روشی که جراح تان برای لیفت صورت در نظر دارد؛ با وی گفتگو کنید.‏

 

محل برش ها و بخیه ها را از وی جویا شوید.‏

 

در مورد بیهوشی و... با او صحبت کنید.‏

 

و در نهایت با آگاهی کامل از مزایا و معایب و روش جراحی اقدام به عمل زیبایی کنید.‏

 

در یک روش لیفت صورت؛ برش از خط مو شروع می شود و در اطراف گوش و به سمت پوست ‏سر گسترش می یابد.

 

اما در روشی دیگر، برش ها کوچک تر و محدود تر و فقط در اطراف گوش گسترش می یابد.

 

کاندیداهای ایده آل برای لیفت صورت:‏

 

خوشبختانه، ممنوعیت خاصی در خصوص انجام لیفت صورت وجود ندارد پس نگرانی ای در مورد ‏انجام نشدن عمل نداشته باشید. ‏

 

نکته بسیار مهم بررسی قلبی و پزشکی است.‏

 

غیر سیگاری ها نیز امتیاز بیشتری نسبت به سیگاری ها برای انجام این عمل دارند.‏

 

همچنین بسیار مهم است که انتظارات شما از نتایج عمل زیبایی، واقع بینانه باشد.‏

 

چرا که اگر بیش از حد رویایی فکر کنید و انتظار داشته باشید؛ هر چقدر هم که جراح تان حرفه ‏ای باشد و لیفت خوبی برای تان انجام دهد باز هم راضی نخواهید بود! ‏

 

پس ابتدا عاقلانه و منطقی نتایج محتمل عمل را بررسی کنید. ‏

 

در این خصوص با جراح تان نیز مشورت و گفتگو کنید.‏

 

‏ اگر سوالی در مورد جراحی زیبایی صورت دارید، لطفا با کلینیک دکتر فدایی تماس بگیرید تا ‏زمان ‏مشاوره ای برای شما تنظیم شود:‏

 

‏02188873550 09101414089‏

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : یک شنبه 7 تير 1397
.

 

همه چیز در مورد جراحی بینی یا رینوپلاستی 
جراحی بینی
یا رینوپلاستی ، از جمله رایج ترین عمل های زیبایی در بین مردم به خصوص قشر جوان و به خصوص در ایران می باشد.

جراحی بینی در صورتیکه مورد نیاز چهره تان باشد؛ هماهنگی صورت و بینی شما را افزایش می دهد.علاوه بر بحث زیبایی؛ جراحی بینی می تواند سبب رفع اختلالات بینی مثل اختلال تنفسی و مشکلات ساختاری شود.

رینوپلاستی یا جراحی بینی چیست؟ و چه مزایایی دارد؟
-
افزایش تعادل صورت و اندازه بینی    

 -تنظیم پهنای بینی و موقعیت آن در چهره
-
زیباسازی نوک بینی
-
زیباسازی بینی های متقارن

رینوپلاستی برای رفع مشکلات بینی
جراحی بینی در صورتیکه برای رفع مشکلات داخلی بینی انجام شود؛ نیازمند دقت و بررسی بیشتر یاست. چراکه به تنفس فرد ارتباط پیدا می کند.
چطور جراح بینی ام را انتخاب کنم؟!
تصمیم گیری در خصوص انتخاب جراح بینی ؛ مهم ترین بخش جراحی است.

در این خصوص لازم است تحقیق و بررسی کافی را انجام دهید.
و اطمینان حاصل کنید که جراح مورد نظر؛ علاوه بر گذراندن دوره های علمی مورد نیاز، تجربه ی کافی و نمونه کارهای درخشانی در این زمینه دارد.

گذراندن دوره های علمی مورد نیاز و هم چنین داشتن سال ها تجربه ی مفید در خصوص جراحی زیبایی ؛ منجر به نتیجه ی بهتری برای عمل بینی تان می شود.

یکی از اولین گام هایی که برای دستیابی به نتیجه جراحی موفق بر می دارید، آگاه بودن است.

در خصوص تمام مزایا، معایب، خطرات احتمالی و... جراحی تحقیق کنید و با آگاهی کامل دست به جراحی بزنید.

در مورد روش جراحی، امکانات محل عمل، عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران و... بررسی های لازم را انجام دهید.
سوالاتی که از جراح پلاستیک خود باید بپرسید:

اگر اهداف واقع بینانه ای داشته باشید؛ نتیجه بهتری از عمل دریافت خواهید کرد.

-         با جراح تان ارتباط درستی برقرار کنید و در مورد اهداف، انگیزه ها و انتظارات تان به وی توضیحات لازم را بدهید.

-         درک اهداف، انتظارات و انگیزه های شما برای همکاری موفقیت آمیز بین شما و جراح شما ضروری است. چراکه به شما کمک می کند تا ببینید جراح تان را به درستی انتخاب کرده اید یا خیر.

-         برخی از سوالاتی که باید از جراح تان بپرسید:
    
آیا شما عضو انجمن جراحان پلاستیک هستید؟
    
آیا شما به طور خاص در زمینه جراحی پلاستیک آموزش دیده اید؟
    
چند سال سابقه جراحی زیبایی داشته اید؟
    آیا من یک نامزد خوب برای این روش هستم؟
    
محل و شرایط جراحی به چه صورت است؟
    
چقدر می توانم انتظار زیباترشدن را داشته باشم؟

-             دوران نقاهت و بهبودی من چقدر است؟

-             خطرات و عوارض جراحی من چه چیزهایی است؟
    
چگونه عوارض برطرف می شود؟
  
  و سوالاتی از این قبیل.

 

کاندیداهای رینوپلاستی یا جراحی بینی چه کسانی هستند؟!



تصمیم به انجام جراحی بینی یا رینوپلاستی یک تصمیم بسیار شخصی است.

یعنی زمانی این عمل را انجام دهید که خودتان تمایل به این کار دارید نه به دلیل خواسته ها و نظرات دیگران و ...

چه کسی کاندید خوبی برای رینوپلاستی است؟
کاندید خوبی برای رینوپلاستی هستید اگر:
    
رشد چهره شما کامل شده باشد.
    
از لحاظ جسمی سالم باشید.
     سیگار نکشید.
    
دید مثبت و اهداف واقع بینانه ای داشته باشید.

بهبودی پس از جراحی بینی
در طی بهبود رینوپلاستی، ممکن است در داخل بینی یک تکه باند قرار داده شود و در خارج از بینی هم پس از گچ، چسب بینی استفاده شود.
در حالی که تورم اولیه در عرض چند هفته کاهش می یابد، اما ممکن است مابقی ورم بینی تان تا حتی یکسال طول بکشد .

در طی این مدت شما ممکن است تغییرات تدریجی ای هم در بینی تان مشاهده کنید.
به توصیه های جراح تان در خصوص مراقبت های بعد از عمل به خوبی گوش کنید.

دستورالعمل های خاصی در این خصوص ارائه می شود که ممکن است شامل موارد زیر باشد:
-     
مراقبت های مخصوص بینی
-     
تجویز داروهایی برای کمک به بهبودی و کاهش احتمال ابتلا به عفونت
     - زمان مراجعه های بعدی

خودتان نیز مطمئن شوید که از جراح بینی تان در مورد بعد از عمل تان سوالات لازم را پرسیده اید:
        
چه داروهایی بعد از جراحی تجویز می شود؟

     دستورالعمل مصرف داروهایتان به چه صورت است؟
     چه زمانی گچ وچسب بینی به طور کامل حذف خواهد شد؟
    
آیا بخیه هایتان کشیدنی است؟ اگر بله ؛ چه زمانی باید برای کشیدن بخیه ها مراجعه   کنید؟
     چه زمانی  می توانم فعالیت عادی و ورزش را از سر بگیرم؟
    
تا چه زمانی بایستی استراحت کنم؟

نتایج جراحی بینی (رینوپلاستی)
برای دیدن نتیجه ی کامل جراحی بینی تان لازم است اندکی صبور باشید.

چراکه به دلیل وجود مقداری تورم و کبودی ناشی از عمل؛ دیدن نتایج دقیق جراحی رینوپلاستی کمی زمان بر خواهد بود.
در حالی که تورم اولیه در طول چند هفته کاهش می یابد، مقداری از ورم بینی ممکن است تا یک سال طول بکشد تا خط جدید بینی شما به طور کامل تصحیح شود.
تغییراتی که در اثر جراحی بینی اتفاق می افتد دائمی است و جز میزانی که در اثر تغییرات سن و سال متوجه بدن می شود؛ نتیجه ی اصلی آن دائمی و ثابت باقی می ماند.
داشتن یک شیوه و سبک سالم زندگی و هم چنین محفاظت از چهره در برابر نور خورشید در تمام طول سال، باعث ارتقای نتایج جراحی شما خواهد شد.

خطرات احتمالی جراحی بینی
همانطور که گفتیم تصمیم گیری در خصوص جراحی بینی یک تصمیم کاملا شخصی است و خود فرد باید به این نتیجه برسد. و عوارض و خطرات عمل را نیز بسنجد.

خطرات جراحی بینی عبارتند از:
    
ریسک بیهوشی
    
خطر عفونت
    
درمان ضعیف زخم
    
تغییر در احساس پوست (بی حسی یا درد)
   
تنفس دشوار

    ظاهر ناخوشایند بینی
    
تغییر رنگ پوست و تورم
    
احتمال جراحی ثانویه

اما تمام این ها عوارض و خطرات احتمالی جراحی می باشند. و در صورتیکه شما به جراح حاذقی مراجعه کنید خطرات را تا حد زیادی کم کرده اید.

فرآیند مشاوره جراحی بینی به چه صورت است؟!
در طول مشاوره در خصوص موارد زیر صحبت کنید:
    
اهداف جراحی شما، با توجه به ظاهر بینی و ساختار بینی تان
    
شرایط پزشکی، آلرژی های دارویی و درمان های قبلی
    
داروهای جاری، ویتامین ها، مکمل های گیاهی، الکل، دخانیات و مصرف مواد مخدر
    
جراحی های قبلی
جراح رینوپلاستی شما نیز ممکن است موارد زیر را بررسی کند:
    
وضعیت سلامت عمومی و وضعیت سلامت شما یا عوامل خطر را ارزیابی کند
    
گزینه های موجود برای تغییر شکل بینی تان را بگوید
    
چهره تان را بررسی و اندازه گیری کند
    
عکس از چهره و بینی تان بگیرد
  
   بحث در مورد نتایج احتمالی جراحی بینی

     صحبت در مورد هرگونه خطر یا عوارض احتمالی جراحی

بسیار مهم است که تمام جنبه های عمل رینوپلاستی را درک کنید.

طبیعی است که مضطرب باشید ، در مورد احساسات قبل از عمل تان با جراح تان گفتگو کنید.

·       آماده سازی برای جراحی بینی یا رینوپلاستی
قبل از جراحی بینی لازم است اقداماتی انجام دهید:
    
آزمایش آزمایشگاهی که جراح برایتان تجویز می کند انجام دهید.
    
داروهای خاصی را به توصیه جراح مصرف کنید یا مصرف برخی داروهای مصرفی تان را تنظیم کنید.
    
سیگار نکشید.
    
اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا این موارد می توانند خونریزی را افزایش دهند.
جراح پلاستیک شما نیز، در مورد نحوه انجام عمل شما با شما گفتگو خواهد کرد.
رینوپلاستی ممکن است در یک مرکز جراحی معتبر، یا یک بیمارستان انجام شود.

اطمینان حاصل کنید که پس از عمل و مرخص شدن از بیمارستان؛ کسی از نزدیکان شما را همراهی می کند. علاوه بر این تا چند روز پس از عمل نیز از وی بخواهید در کنارتان باشد و به شما کمک کند.

مزایای جراحی بینی چیست ؟ آیا جراحی بینی علاوه بر زیبایی؛ فایده ای هم دارد؟

در زیر به برخی از فواید جراحی بینی اشاره می کنیم:

-         بهبود تنفس

جراحی بینی گاهی برای اصلاح مشکلات ساختاری در داخل بینی است . مشکلاتی که تنفس فرد را دچار مشکل کرده است.

به عنوان مثال مشکل سپتوم بینی .

رفع مشکلات داخلی بینی را می توان با جراحی زیبایی همراه کرد.

 

-         رفع شکستگی بینی

بینی در مرکز چهره قرار دارد. و تاثیر آن در زیبایی صورت انکار ناپذیر است. گاهی در اثر حوادث و مشکلاتی بینی فرد دچار شکستگی می شود. برخی از این مشکلات شامل : حوادث، سقوط، آسیب های ورزشی هستند.

رینوپلاستی ترمیمی می تواند تغییر شکل ایجاد شده توسط حوادث را حل کند.

-         کمک به مشکلات سینوسی

رینوپلاستی می تواند برای درمان سینوزیت مزمن یا التهاب سینوسی کمک کند. هنگامی که سینوس ها مسدود شده و پر از مایع هستند، باکتری ها را جذب می کنند و آلوده می شوند. اگر بیمار سینوزیت مزمن داشته باشد، یا سینوزیت وی ادامه دار باشد، جراح مشکلات ساختاری بینی یا سینوس را بررسی می کند.

-         مشکلات مادرزادی

برخی ناهنجاریهای بینی مادرزادی هستند. و فرد از بدو تولد با آنها دست به گریبان است. میتوان این قبیل مشکلات مادرزادی را نیز به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی تا حدودی رفع نمود.

-         کاهش خروپف

خروپف می تواند به یکی از معضلات بزرگ برخی افراد تبدیل شود.

گاهی آنقدر میزان خروپف فرد شدید است که در روابط وی اثر می گذارد.

خروپف می تواند به علت مشکلات ساختاری در داخل بینی باشد. جراحی بینی در صورت صلاحدید و تشخیص جراح؛ می تواند این مشکل را رفع کند.

-         بهبود ظاهر

یکی از دلایل اصلی جراحی بینی به خصوص در کشور ما، زیبایی است.

با توجه به نقش انکارناپذیر بینی در چهره ؛ افراد زیادی تمایل به زیباسازی بینی خود دارند.

داشتن یک بینی متقارن و متناسب با چهره؛ در جذابیت صورت تاثیرگذار است.

 

 

-         بهبود و افزایش اعتماد به نفس

بینی نامتقارن و یا سایر مشکلات ظاهری بینی می تواند در اعتماد به نفس فرد تاثیر مستقیمی بگذارد.

در صورتیکه جراحی زیبایی بینی توسط جراحی حاذق انجام شود؛ و منجر به نتیجه خوبی شود؛ در اعتماد به نفس فرد تاثیر مثبتی می گذارد.

غذا و نوشیدنی بعد از رینوپلاستی

تغذیه بعد از رینوپلاستی بسیار مهم است. و در بهبود سریع تر و نیز کاهش عوارض عمل تاثیرگذار است.

سعی کنید که سالم غذا بخورید. از مصرف فست فود ها و غذاهای پرنمک اجتناب کنید.

نمک زیادی می تواند در ورم بینی تان تاثیرگذار باشد.

تغذیه بعد از جراحی؛ غذاهای نرم...

پس از بازگشت به خانه ، یا حتی درست بعد از بیهوشی یا آرام بخش، کمی گرسنه می شوید. مواد غذایی نرم معمولا پس از جراحی، بهترین رژیم می باشد.

خوردن سوپ های نرم و مقوی می تواند به شما کمک کند.

مصرف فیبر را فراموش نکنید!

میزان فیبر دریافتی تان پس از عمل بسیار مهم است.

یبوست؛ از مشکلات رایج پس از جراحی است. که با مصرف فیبر کافی و مایعات می توانید در رفع آن کمک کنید.

میوه های نرم مانند هلو و انواع توت ها منبع خوبی از فیبر هستند.

از دماسنج استفاده کنید.

شما باید در مورد درجه حرارت مواد غذایی که بعد از جراحی می خورید نیز مراقب باشید. غذاهای بسیار گرم و یا غذاهای بسیار سرد می تواند شما را آزار دهد. برای کاهش احتمال صدمه زدن به دهان خود در حین بهبودی رینوپلاستی، سوپ های داغ یا سایر غذاهای با درجه حرارت بالا را تا چند هفته بعد از عمل محدود کنید.

غذاهای سرد نیز میتواند به دندان های شما و سایر قسمت های دهان تان آسیب برساند.

پس از عمل، مراقب بینی تان باشید و از ضربه خوردن ، تکان دادن و حرکات بینی به شدت اجتناب کنید.یادتان باشد بخش بزرگ و مهمی از نتیجه عمل تان به مراقبت های شما و رعایت دستورالعمل های پس از عمل بر می گردد.

اگر تمایلی به انجام جراحی بینی دارید؛ می توانید با ما تماس بگیرید: ‏

‏02188873550 09101414089‏

و یا ما را در اینستاگرام به آدرس ‏@drfadaeiclinic و تلگرام ‏@drfadaeiplastic دنبال کنید.‏



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : شنبه 30 تير 1397
.

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزني این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : سه شنبه 26 تير 1397
.

خرید و فروش معدن و مواد معدنی

خرید و فروش معدن و مواد معدنی از طریق فرم های موجود در سایت معادن ایرانی به آسانی و با اطمینان خاطر انجام می پذیرد. معادن متعددی در کشور ایران واقع شده است زیرا کشور ما دارای شرایط جغرافیایی بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد. این معادن دارای مواد معدنی مختلفی هستند که هریک از ویژگی های خاص و کاربرد متفاوت برخوردار می باشند. معادن ایران به واسطه برخورداری از شرایط خاصی که دارا هستند، سهم عمده و قابل توجهی از مواد معدنی را دارا می باشند. این معادن سالانه امکان استخراج حجم بالایی از مواد معدنی را فراهم می آورند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و صادرات آن ها نیز به کشورهای متعددی صورت می پذیرد. خرید و فروش معدن از اقدامات بسیار حساسی است که به منظور انجام آن باید با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت نمود.

مواد معدنی

سایت معادن ایرانی کلیه موارد معدنی از جله سنگ آهن، زغال سنگ، فلدسپات، روی، مس، کائولن و سیلیس را باکیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. مواد معدنی از مهم ترین مواد اولیه برای بسیاری از صنایع مختلف هستند و به همین جهت تهیه آن ها از اقدامات بسیار ضروری محسوب می شود که به آن به میزان قابل توجهی اهمیت داده می شود. به طور مثال می توان اشاره نمود که سنگ آهن ماده اولیه به منظور تولید فولاد می باشد و کائولن نیز ماده معدنی بسیار ارزشمند و منحصر به فردی است که در صنایع کاغذ سازی، داروسازی، سرامیک سازی و چینی سازی نقش بسزایی را ایفا می نماید. مس نیز از فلزات بسیار کاربردی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : جمعه 22 تير 1397
.

دانلود جزوه آموزشی مدرک سیسکو CCNP به زبان فارسی

جزوه آموزشی مهندسی شبکه CCNP به زبان فارسی را برای شما علاقه مندان شبکه های کامپیوتری سایت آغازه آماده کرده ایم. مدرک سیسکو CCNP یکی از مدارک شبکه می باشد که شما با داشتن این مرک خواهید توانست یک شبکه کامپیوتری متوسط را نصب و پیکربندی کنید. طور کلی CCNP مدرکی است که چیزی را جهت دستیابی داوطلب به فناوری روز شبکه های بزرگ کم نمی گذارد. مباحث متعددی که در این دوره مطرح می شود به صورت همه جانبه، هر نوع فناوری در زمینه شبکه های مذکور را مورد بررسی قرار می دهد و در این راه هر مساله مهمی مثل امنیت، کیفیت سرویس (QoS)، شبکه های مجازی(VPN) و تکنولوژی باند پهن را به تفصیل مطرح می کند.از این رو جزوه دستنویسآموزش سیسکو CCNP را به زبان فارسی تقدیم شما عزیزان میکنیم. شخصی که به دریافت مدرک CCNP نائل می شود از لحاظ رده شغلی در میان تمام شغل هایی که مربوط به مهندسی شبکه و خصوصاً نصب و راه اندازی شبکه با استفاده از تجهیزات سیسکو می شود، در رده دوم یعنی پس از مدرک CCIE که مربوط به مشاوران حرفه یی سیسکو است، قرار می گیرد. این به این معنی است که شخص دارندهCCNP می تواند اولاً فاصله مقام خود را با ارشد ترین سطح کارشناسی شبکه به یک قدم برساند. کارشناس شبکه با ارتقای مدرک خود از CCNA به CCNP نه تنها تسلط خود بر مباحث مربوط به شبکه های LAN و Dial up را افزایش می دهد بلکه از محدوده شبکه های محلی با کاربرد کوچک خارج شده و توانایی خود را در راه اندازی شبکه های WAN تثبیت می کند. برای کسب مدرک CCNP شرکت در چهار دوره آموزشی و گذراندن موفقیت آمیز آزمون های هر کدام از آنها به نوعی الزامی به شمار می آید اما باید گفت این دوره ها موارد زیر را شامل می شود. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. شما می توانید جزوه آموزشی CCNP  را رایگان دانلود کنید. 

عنوان کتاب: جزوه آموزشی مدرک سیسکو CCNP

نویسنده: نامشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۴۳

حجم فایل: ۲۵٫۵ مگابایت

 

معرفی Switch و استانداردهای Ethernet
اتصال Switch های سیسکو به کامپیوتر برای پیکربندی (config )
آشنایی با VLAN ها و پیکربندی آنها
پیکربندی VLAN ها بر روی چندین Switch بصورت Advanced
پیکربندی پروتکل VTP
پیکربندی Inter-VLAN توسط Router
پیکربندی Inter-VLAN توسط Swithc Layer 3
پیکربندی EtherChannel بر روی لایه ۲ و لایه ۳
پیکربندی STP بصورت Basic بر روی Switch
پیکربندی Rapid Spanning Tree Protocol
پیکربندی Multiple Spanning Tree Protocol
پیکربندی Option های پیشرفته پروتکل STP
مسیردهی در ۴ شبکه توسط Switch لایه ۳
پیکربندی DHCP روی Switch لایه ۳
پیکربندی سیستم ثبت وقایع Syslog Server
پیکربندی Cisco Express Forwarding (CFF)
پیکربندی پروتکل SNMP
پیکربندی و مدیریت HSRP
پیکربندی و مدیریت VRRP
پیکربندی و مدیریت GLBP
پیکربندی Port Security
پیکربندی SSH بصورت CLI بر روی Switch
پیکربندی سرویس AAA همراه با RADIUS
جلوگیری از حملات MAC Address Flooding بر روی Switch
پیکربندی پروتکل احراز هویت ۸۰۲٫۱ X بر روی Switch
پیکربندی VACL
جلوگیری از حملات DHCP Spoofing
جلوگیری از حملات ARP Spoofing
افزایش امنیت بر روی Switch
پیکربندی Power Over Ethernet (POE)
پیکربندی شبکه های VOIP
پیکربندی Auto QOS VOIP

نصب و راه اندازی حرفه ای دستگاه هایSwitch در یک محیطEnterprise
عیب یابی های شبکه گسترده
افزایش کارایی و مدیریت شبکه شبکه های گسترده
افزایش امنیت شبکه
پشتیبانی از شبکه ها گسترده
سرفصل های این دوره:
معرفیSwitch و استانداردهای Ethernet
اتصالSwitch های سیسکو به کامپیوتر برای پیکربندی(config )
آشنایی باVLAN ها و پیکربندی آنها
پیکربندیVLAN ها بر روی چندینSwitch بصورتAdvanced

CCNP Route
شناخت کامل Routing Protocol ها
تشريح پروتکل مسيريابي EIGRP و پيکربندي آن بصورتBasic (config )
پيکربندي پروتکل مسيريابي EIGRP بصورت Advanced
پيکربندي پروتکل مسيريابي EIGRP در شبکه هاي WAN
پيکربندي Load balancing در پروتکل مسيريابي EIGRP
پيکربندي پروتکل مسيريابي EIGRP در شبکه هاي گسترده
عيب يابي و مديريت پروتکل مسيريابي EIGRP
شناخت پروتکل مسيريابي OSPF و پيکربندي آن در محيط Single Area
پيکربندي پروتکل مسيريابي OSPF در محيط هاي Multi Area
پيکربندي پروتکل مسيريابي OSPF بصورت Advanced
پيکربندي تنظيمات Optional مربوط به پروتکل مسيريابي OSPF
پيکربندي Virtual Link در پروتکل مسيريابي OSPF
مسيردهي در ۴ شبکه توسط Switch لايه ۳
پيکربندي Route Summarization در پروتکل مسيريابي OSPF
پيکربندي سيستم ثبت وقايع Syslog Server
پيکربندي پروتکل مسيريابي OSPF در اتصالات WAN مختلف
پيکربندي پروتکل مسيريابي OSPF در شبکه هاي گسترده
عيب يابي و مديريت پروتکل مسيريابي OSPF
پيکربندي Route Redistribution
پيکربندي Route Maps
اتصال به شبکه اينترنت و مسيريابي در اينترنت
معرفي پروتکل مسيريابي BGP
طراحي اتصال به اينترنت و پروتکل مسيريابي BGP
پيکربندي پروتکل مسيريابي BGP بصورت External BGP
پيکربندي BGP Attribute
معرفي IP Ver 6
پيکربندي IP Ver 6 بر روي کامپيوتر و Router
پيکربندي IP ver 6 Static Routing
پيکربندي پروتکل مسيريابي RIPng در IP ver 6
پيکربندي پروتکل مسيريابي EIGRP در IP ver 6
پيکربندي پروتکل مسيريابي OSPF در IP ver 6
پيکربندي پروتکل مسيريابي MP-BPG در IP ver 6
برقراري ارتباط بين IP Ver 4 و IP Ver 6
پيکربندي VPN بصورت Site-to-Site
پيکربندي GRE Tunnel
پيکربندي Easy VPN
پيکربندي PPTP VPN

CCNP Switch
معرفي Switch و استانداردهاي Ethernet
اتصال Switch هاي سيسکو به کامپيوتر براي پيکربندي (config )
آشنايي با VLAN ها و پيکربندي آنها
پيکربندي VLAN ها بر روي چندين Switch بصورت Advanced
پيکربندي پروتکل VTP
پيکربندي Inter-VLAN توسط Router
پيکربندي Inter-VLAN توسط Swithc Layer 3
پيکربندي EtherChannel بر روي لايه ۲ و لايه ۳
پيکربندي STP بصورت Basic بر روي Switch
پيکربندي Rapid Spanning Tree Protocol
پيکربندي Multiple Spanning Tree Protocol
پيکربندي Option هاي پيشرفته پروتکل STP
مسيردهي در ۴ شبکه توسط Switch لايه ۳
پيکربندي DHCP روي Switch لايه ۳
پيکربندي سيستم ثبت وقايع Syslog Server
پيکربندي Cisco Express Forwarding (CEF)
پيکربندي پروتکل SNMP
پيکربندي و مديريت HSRP
پيکربندي و مديريت VRRP
پيکربندي و مديريت GLBP
پيکربندي Port Security
پيکربندي SSH بصورت CLI بر روي Switch
پيکربندي سرويس AAA همراه با RADIUS
جلوگيري از حملات MAC Address Flooding بر روي Switch
پيکربندي پروتکل احراز هويت ۸۰۲٫۱ X بر روي Switch
پيکربندي VACL
جلوگيري از حملات DHCP Spoofing
جلوگيري از حملات ARP Spoofing
افزايش امنيت بر روي Switch
پيکربندي Power Over Ethernet (POE)
پيکربندي شبکه هاي VOIP
پيکربندي Auto QOS VOIP

CCNP Tshoot
آشنايي با ابزارهاي Network maintenance
آشنايي با Troubleshooting Methods
استفاده از IOS Tools ها
پيکربندي پروتکل SNMP
عيب يابي VLAN
عيب يابي Spanning Tree Protocol
اصول عيب يابي اوليه لايه ۳
عيب يابي پروتکل مسيريابي EIGRP
عيب يابي پروتکل مسيريابي OSPF
عيب يابي پروتکل مسيريابي BGP
عيب يابي NAT
عيب يابي DHCP
عيب يابي امنيتي Cisco
پيکربندي و عيب يابي سرويس AAA
عيب يابي پروتکل VRRP
عيب يابي پروتکل HSRP
عيب يابي پروتکل GLBP
عيب يابي Route map و Route-redistribute



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 18 تير 1397
.

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهکارهایی جهت تشخیص باطری اصلی موبایل

دوستان امروز قصد داریم روش هایی رو بهتون یاد بدیم تا حدودی بتونید باطری اصلی رو تشخیص بدید.

چند تا نکته اول مبحثمون براتون توضیح میدم که به قرار زیر است:

1-کلیه باطری های موبایل در کشور و کارخانه های چین تولید می شوند و چیزی بنام ساخت ژاپن و کره و ویتنام غیره وجود ندارد این تنها برچسب دور باطری هاست که متفاوته و وارد کننده ها به سلیقه خودشون اونو سفارش میدن

2-مورد دومی که خیلی مهم است اینه که وارد کننده باطری هنگام سفارش چه کیفیتی و چه سلی و چه میلی امپری به صورت واقعی برای باطری های خود انتخاب کرده باشد به طور مثال باطری گوشی سامسونگ s4 ظرفیت 2600 میلی امپر داره که متاسفانه اکثر وارد کننده ها جهت پایین امدن قیمت خرید باطری اقدام به پایین اوردن سل و ای سی های باطری در شرکت سازنده می کنند که جای گذاشتن 2600 میلی امپر اقدام به جایگزین کردن 1500 امپر واقعی می کنند ولی همان پوسته و روکش باطری اصلی رو به دور باطری می پیچونن با این کارشون کیفیت باطری به شدت پایین میاد.

3-باطری های اصلی سامسونگ و سونی و غیره بعد از تعویض کیفیت سابق خودشون بدست میارن در صورتی که الان با وجود باطری های کیفیت پایینی که تو بازار وجود داره هیچ وقت دیگه بعد از تعویض مثل سابقشون نمی شوند.ما این اطمینان رو به شما خواهیم داد که پس از تعویض بتونید کیفیت سابق باطریتون داشته باشید.

4-به هیچ عنوان شما قادر نخواهید بود از روی ظاهر باطری کارایی اونو تشخیص بدید ولی ما در اینجا روش هایی رو به شما اموزش می دهیم که تا حدود زیادی قادر به تشخیص اصل بودن باطری از تقلبی باشید.

روش اول(تشخیص از طریق NFC موجود در باری):

باطری  های جدید زیر پوسته خودشون یه برچسب سیاه رنگ بنام NFC دارند که کار انتقال اطلاعات با فاصله کم و استفاده از شاژر بی سیم را میسر می سازند که باطری های اورجینال حتما باید این رو داشته باشند در صورتی که باطری غیر اورجینال فاقد NFC می باشد به طور مثال باتری اصلی نوت ٤ دارای ماهیت nfc  می باشد برای درک بهتر مطلب باطری رو پوسته بیرونیش رو جدا کردیم و داخل عکس بهتون نشان میدهیم به عکس زیر توجه کنید:

ORG NFS

همین طور که در عکس بالا مشخص است این صفحه مشکی زیر پوسته همان NFC می باشد

حالا به عکس پایین توجه کنید :

COPY1

در این عکس می بینید که زیر پوسته باز شده این باطری خالی از NFC است در واقعا این همان باطری غیر اورجینال است که شما با باز کردن پوسته باطری می تونید ببینید NFC واقعا زیر پوسته باطری خریداری شده شما وجود دارد یا نه

این روش فقط در باتری های سامسونگ کارایی دارد و قابل استفاده در مدل های لومیا مثلا باتری لومیا 950 xl نمی باشد

روش دوم(هک شدن سل سامسونگ رو بدنه فلزی باطری)

در این روش باز باید پوسته باطری رو جدا کنیم این بار باید به طرف دیگر باطری توجه کنیم در باطری های اصلی روی بدنه فلزی باطری نوع سل استفاده شده در باطری رو به صورت تورفتگی روی قسمت فلزی باطری هک شده است که نشان از سل استفاده شده در باطری می باشد.بهترین سل برای باطری سل سامسونگ است در عکس زیر می تونید جزییات کامل را مشاهده کنید

ORG HACK

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید اسم سامسونگ به صورت لاتین روی بدنه باطری هک شده است حالا به عکس باطری غیر اصلی توجه کنید که نوشته حالت برچسپی و چاپی دارد و خبری از هک شدن نوشته نیست

COPY2

دوستان عزیز با استفاده از این دو روش می تونند اصل بودن باطری خودشون تشخیص بدند.

نکته : بعضی سایت روشی معرفی کرده بودند این بود که در صورتی که سریال روی باطری با AA شروع شود وتاریخ داشته باشد اون باطری اصلیه ما این روش را بطور کلی رد میکنیم چون این فقط پوسته است و به دلخواه وارد کننده طراحی میگردد.

خیلی از دوستان تماس می گیرند تاکید دارند فلان نوشته روی باطری اصلی باید نوشته شده باشه این کاملا غلط است پوسته دور باطری یا همان استیکر با نوشته های روی باطری فابریک گوشی یکیه باشه دلیلی بر اصل بودن نیست این پوسته می تونه دور هر باطری پیچیده بشه باطری کپی با استیکر اصلی وجود داره که دقیقا نوشته های روی باطری با باطری فابریک یکسان است ولی فیک هستند.فقط و فقط از داخل باتری می شه فهمید کیفیت چطوره ببینیم باطری از چه سلی و چه ای سی و کانکتوری ساخته شده به هیچ وجه نوشته روی باطری اصلا اهمیتی ندارد و هنگام استفاده و شارژ نگه داشتن و استفاده مشخص میشه باطری چه کیفیتی داره

جهت خرید باطری اورجینال به این قسمت مراجعه گردد.

توجه:کابران عزیز می توانند در صورت نارضایتی از محصول ظرف دو هفته اول محصول را مرجوع و کل هزینه پرداختی خود را بدون هیچ قید و شرطی پس بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 11 تير 1397
.

نرم افزار حسابداری

برای سهولت در کار حسابداران، نرم افزار های حسابداری مختلفی تولید شده که کاربر بر اساس نیاز و کسب و کار خود یک نرم افزار حسابداری را برای امور مالی و حسابداری خود بر می گزیند.

حسابداران نیز همچون سایر مشاغل دیگر بدنبال نرم افزاری ساده و آسان در عین حال کارآمد برای کسب و کار خود هستند، تهیه گزارشات تحلیلی، ثبت اسناد و اظهار نامه مالیاتی هر چند به ظاهر ساده به نظر می رسد ولیکن امری پیچیده است، از این رو نیاز به یک نرم افزار حسابداری که تمامی استاندارد های یک سیستم مالی در عین سادگی را داشته باشد دارند.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب، کارآمد و ساده است که تمامی نیاز های کاربران و مدیران، به یک نرم افزار حسابداری بازرگانی برطرف می کند.

از ابزار های موجود در نرم افزار حسابداری قیاس می توان به:

 کدینگ از پیش تعریف شده، سال مالی، ترازنامه ها و دفاتر مالیاتی، اظهار نامه مالیاتی، گزارشات تحلیلی و ... اشاره نمود که شما را در امر مدیریت و امور مالی کسب و کارتان یاری خواهد نمود.

گروه نرم افزاری قیاس نرم افزار حسابداری تحت وب را نیز ارائه کرده است که یکی از ویژگی های این نرم افزار یکپارچگی در تمامی شعب کسب و کار شما می باشد، بدین نحو که گزارشات تمامی شعب شما بصورت یکپارچه و بر روی یک محیط در دسترس خواهد بود.

نرم افزار حسابداری فقط بر روی یک رایانه و در یک جا قابلیت استفاده را دارد؛ ولیکن شما با نرم افزار حسابداری تحت وب افزون بر تمامی امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری، بدون محدودیت و در هر زمان و مکان می توانید با دسترسی به اینترنت بواسطه تمام مرورگرها به آن دسترسی داشته باشید؛ حتی اطلاعات نرم افزار مالی و حسابداری خود را با حسابرس تان به اشتراک بگذارید و به سادگی و سهولت به حسابهای خود حتی از را دور رسیدگی کنید.

از ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • انعطاف پذیر و قابلیت تطابق در بسترهای مختلف(ویندوز، وب و موبایل)
  • کاربری ساده و نیاز به آموزش کمتر
  • یکپارچگی با قابلیت ارتباط چندین شعبه به یکدیگر بواسطه اینترنت در یک بانک اطلاعاتی
  • شما می توانید مناسب با کسب وکار و سلیقه تان طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را انتخاب کنید.
  • بدون حد و مرز جغرافیایی
  • دارا بودن فضای ابری
  • محیطی ایمن و قابل اعتماد
  • مقرون به صرفه

 

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس اولین نرم افزار تحت وب کشور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد . از دیگر محصولات گروه نرم افزاری قیاس می توان به نرم افزار انبار داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری خزانه داری و ... اشاره کرد.

در عین حال گروه نرم افزاری قیاس  نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است، که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.

 

 

از سری مزایای نرم افزار حسابداری قیاس:

  • امکان ارجاع اسناد به سال مالی جدید و عملیات پایان سال
  • صورتهای مالی و ارائه گزارشات تحلیلی از کلیه شعبات
  • کنترل پروژه ها، مراکز هزینه و ایجاد ساختار تفصیلی شناور
  • مرور و مشاهده وضعیت حساب ها: مقایسه ماهانه، مرور ترکیبی، مرور پله ای و ....
  • ایجاد روزنامه ها و دفاتر مالی
  • صدور اسناد و تغییر ترتیب ساختار حساب ها
  • دارای محیطی کاربر پسند بدون نیاز به آموزش
  • امکان تعریف چندین کاربر
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار
  • مرور وضعیت حساب ها همچون مرور ترکیبی، مرور پله ای، مرور ماهان و مقایسه ای
  • مدیریت چک های دریافتنی و پرداختنی با کاربری بسیار ساده
  • استفاده از فرمت های از پیش تعیین شده چک ها ی بانکی
  • پشتیبانی بصورت تیکتینگ

 

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : شنبه 9 تير 1397
.

درب ضد سرقت

چرا درب های معمولی را با درب ضد سرقت تعویض کنیم؟
درب ضد سرقت امنیت و خیال راحت تری را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد ؛ در نظر بگیرید افرادی که قفل فرمان ماشین و یا قفل پدال برای خودرو خود تهیه می کنند ، با فردی که حتی دزدگیر نیز نصب نکرده است ، تفاوت ندارند ؟
خب در اینجا خودمان را جای سارق فرض کنیم ، آیا دزد در بین چند ماشین پارک شده به سراغ ماشینی می رود که قفل فرمان یا قفل پدال دارد یا ماشینی که حتی دزدگیر هم ندارد؟ بدیهی است که سارق ترجیح می دهد به سراغ ماشینی که زمان کمتری برای او دارد ( ماشین نا امن ) برود چون در سرقت زمان یک فاکتور اصل است .

درب ضد سرقت ، امنیت و منصرف کردن سارق در روزهایی که در منزل نیستیم!!!
بله درست است ، در تعطیلات که به همراه خانواده مشغول خوش گذارانی هستیم و سعی در ایجاد اوقات خوش داریم نباید ذهن خودمان را درگیر افکار منفی کنیم ، اما درب منزل ما به عنوان ورودی و اصلی ترین عنصر برای منصرف کردن سارق می باشد ، آیا این قسمت از خانه ی ما امنیت کافی جهت منصرف کردن سارق را دارد؟
وقتی فرد برای سرقت به درب منزل ما مراجعه می کند در ذهن خود دو دو تا چهار تا می کند ، اگر زمان را برای این درب ضد سرقت بگذارم بهتر است یا اینکه به سراغ خانه ای بروم که درب ضد سرقت ندارد … یقینا با داشتن درب ضد سرقت این تردید را در دل سارق ایجاد می کنید ، در اینجا منزل شما یک قدم از دیگر خانه ها پیش است، درست است خانه شما به خانه ای امن تبدیل می شود وقتی ورودی آن را با درب ضد سرقت پوشش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : جمعه 8 تير 1397
.

طرح پیشه

انجام پروژه تری دی مکس، انجام پروژه وی ری، انجام پروژه اتوکد، انجام پروژه راینو، انجام پروژه فتو شاپ، انجام پروژه رندرینگ,پروژه معماری دانشجویی



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : پنج شنبه 7 تير 1397
.

بهترین تولیدی حفاظ روی دیوار

صنایع فلزی کاوه تولیدی بهترین مدل از حفاظ روی دیوار است که این محصول را در انواع مدل و طرح ها به بازار عرضه نموده است. این کارخانه با استفاده از بهترین نوع از فلز برای تولید محصولات خود سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصولات را مورد استفاده قرار داد. همچین می توان اشاره نمود که صنایع فلزی کاوه به منظور رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار نیز از رنگ های ضد زنگ بهره گرفته است تا بتوان در شرایط آب و هوایی مختلف از این محصول بهره مند شد.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

یکی از مدل حفاظ های روی دیوار که به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی می باشد. این مدل از حفاظ ساختمان از طراحی بسیار خاص و زیبایی برخوردار است و از همین جهت می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها موجب تضمین امنیت ساختمان های مختلف گردید. حفاظ شاخ گوزني به واسطه تراکم و ارتفاع بالایی که داراست، مانع از ورود افراد ناخواسته به داخل ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از حصار دیوار از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای یکی از مدل حفاظ های است که به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، افراد بی شماری را شیفته خود نموده است. این محصول با الهام از بوته های خاردار بیابانی طراحی شده است و به واسطه همین امر می توان با نصب و اجرای آن موجب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف گردید. حفاظ روی دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که به واسطه ساختارش قابل نصب و اجرا بر روی تمام مدل دیوارها می باشد.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای دارای طراحی بسیار ساده ای است و به صورت یک، دو و سه طراحی تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان از آن برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف بهره مند شد. این محصول به گونه ای تولید شده است که از نصب ساده و آسانی برخوردار است و به واسطه همین امر قبل و بعد از اسکان در ساختمان می توان به منظور اجرای آن اقدام کرد.

وبلاگ کاوه

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 4 تير 1397
.

تبلیغات

آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی